Stockholm

sitter på tåget och mår lite småilla. Men får väl skylla mig själv när jag sitter vid datorn.
Bytte tåg i halsberg till ett snabbare tåg så jag kommer tidigare till Stockholm. Kände mig lite småcool när jag lämnade det första tåget och människorna där insåg att jag skulle komma till Stockholm snabbare än de. Man bokar väl bra!
(vet inte om de insåg det. Kanske trodde de jag var tokig?!)

Ska på intervju. För mitt under jobbet igår såg jag att någon ringt mig från Stockhlm två gånger. Trodde det var min chef för mysteryshopping så jag ringde aldrig tillbaka. Hade ju pratat med henne i mail ungefär samtidigt som hon ringt. Ville hon så våldsamt ha reda på om jag jobbade?
haha... dock ringde hon senare och jag upptäckte att det var ett annat nummer. Mystiskt... Försäljare?

Mitt i lunchen ringde det igen och det var en man från en butik i Stockholm. Jag menar. Här söker man några jobb lite snabbt i stockholm och dagarna efter ringer någon? trots att de sökte någon med fem års erfarenhet vill de ha mig på intervju. Känner mig hedrad. Jag har... 11 veckors praktik från skoltiden som erfarenhet?! haha XD

Ska bli oerhört spännande. Åker in redan idag och sover över hos min moster. Ska ikväll lyckas hitta från centralstationen till henne. Om det inte regnar går jag. Blir spännande. Men brukar alltid bli förvånad över hur lätt det är att hitta i Stockholm! :) Så det ska nog gå bra!
I morgon gäller det. Jag vill ha jobbet!!! :D

kram

Kommentarer
Postat av: Camilla Rosén

se inte så rädd ut!! vilken butik var det som ringde? spännande!!

håller alla tummar och tår för dig, kram Camilla

2011-10-26 @ 20:53:47
URL: http://kreativacamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0