afton...

tamar sover i mitt knä o klöser mig långsamt på knät... myyys.. så jag får skirvas med en hand. måste hålla upp hennes röv med den andra!
 Så.. nu e hon borta. Skööönt. Armen e död. La henne i sängen men där låg hon inte länge.

 Sitter nu o försöker förklara virus på msn för min bror. Underbart haha..
 Känns bättre nu. Har ätit magnesium o de verkar som mina vänner ska komma på torsdag. Har inte städat nåt än. Men ska ta hand om bajslådan... Plocka lite också. Disken tar ja i morn. Måste handla också. Skojskoj! :D

 Jobbet kändes också bättre efter lunchen. Stod o plantera.Blev ombedd att göra en modern sak. Gjorde då MODERNT o rakt o stilrent o efter min stil. (inga töntiga färgglada blommro) Vet inte om hon tyckte den var snygg. Hon sa att den var ju modern. men sen gav hon mig snabbt en ny uppgift. För att hon behövde två för 500 kr... MEn ja tror hon ville få mig att sluta vara kreativ på ett vänligt sätt. Ja undrar ja om de kommer sälja men kul hade ja så länge de varade. (Hoppas de blir sålda så kan ja göra lång näsa!)
 
 Gjorde klart filmen.. ELler dockorna föll isär så filmen fick ett minst sagt udda slut haha XP
 Men vad gör man.. då har ja provat det. Får väl använda degen o göra nå enklare figurer o enklare filmer.. Så kul var det inte. Man behöver en hårdare deg/lera.. o mera av den så den räcker till att göra hela figurer. Nu fick ja ju lappa ihop med olika färger haha XP


 God afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0