Aj mina fötter!

 Det gör ont att gå. handleden värker om ja anvädner den. Ryggen känns tung. Vill bara lägga mig ner o somna. Jag är trött!!!
 Var en tuff dag idag. Ännu en ny människa dök upp. En praktikant. Skulle gissa på att hon går Iv eller dylikt. Hon är där en hel termin. Vet inte hur många dagar i veckan än. Men det kan ju bruka vara 2? haha jaja den som lever får se...

 Igår natt vaknade jag plötsligt fick ont i amgen med frågeställningen. VAR DET I MROGN JAG SKULLE TILL KÖRSKOLAN? Jag hade hela veckan varit säker på att det var torsdag men plötsligt kom osäkerheten. jag reste på mig så snabbt att jag höll på att svimma och kollade almanackan. Inget stod skrivet. Jag ahde det i mobilen! SKIT SKIT SKIT... klokcn var runt ett så ingen chans att mamma eller n¨gon annan familjemedlemm var inne på nätet.  Jag satte mig is ängen och försökte samla tankarna. Skulle jag orka gå upp tidigt i morgon och gå till körskolan och kolla för säkerhets skull. Näe..
 Tills slut bestämde jag mig för att det var torsdag. det brukar ju ofta vara det man tänktinnan. Jag hade ju för allt i världen varit säker på det i mer än en vecka.

 Runt tio idag ringde plötsligt mamma till jobbet. "Du har fått en påminnelse på körskolan!"
 Skit också. precis vad jag behöve. Jag med min pinsamma tårkanal började lipa.. så pinsamt.
 Körskoläraren hade ringt till min mobil. Alltså till mamma som gissat på att jag försoivit mig. "Sånt händer ju" hade körskoleläraren svaratr. Jag hoppas jag slipper betala nån straffavgift. Trodde det var det men mamma sa inget om det så.. hm..
 Så himla värdelöst. Jag blir så arg på mig själv!

 Nu e ja i alla fall hemma. Det är förbi. Dagen är slut. Det är märkt o härligt kallt o frostit ute. Chili con carnen står o puttrar på spisen o Tamar skriker vid mina ben. "hungrig!"
 
 God kväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0