Dålig start på dagen...

 Usch.. stod och satte ner 96 amaryllisar i egenhändiot ihopvikta påsar.. yeeey. Kände mig sur o ledsen. Allt chefen sa idag kändes som ett påhopp. jag gjorde bara fel.
 Då slog det mig. Jag har inte ätit mina magnesiumpiller på säkert en vecka. Typiskt. VArför e ja så dålig på att ta dem. Jag ska säkert ha mens snart också. Då blir det extra ohärligt allting...
 Men jag ska härda ut. Står o planterar nu... boooring. Men det är ju bara att göra. Helst vill jag inte gå tillbaka från lucnhen utan stanna här hemma o städa. Behövs verkligen. Men det går ju inte. Arbestplikt o skolplikt.
 Från skolan skulle ja palla skolka/sjukanmäla mig, när det kändes såhär.. Men en annan tjej som praktiserade där ja är nu fick sparken för att hon försov sig lite för ofta. Sååå.. kan inte göra bort mig under praktiken!

 Kom på idén att bjuda hem lite polare på torsdag. Varför har ja inte tänkt på det tidigare. Få se om de kan och vill komma... vi slutar ju sent o de e inte de bästa komunikationerna till deras bostäder vid den tiden. men hoppas kan man ju! :D Då får ja en anledning att storstäda. Vilket jag MÅSTE göra innan jag åker hem över julen! :D

 Lite glädje i sorgen i alla fall. Men tog mitt piller nu. Så om ja skärper mig ska ja väl må bättre mot slutet av veckan. Vet inte hur snabbt kroppen tar upp vitaminer o sånt o få balans. :S

 Nej.. klockan e kvart i. Ja ska vara där om en kvart.. Med mina tider o rytmer är jag är om tjugo minuter. haha lyckas aldrig gå innan jag ska vara där utan går när jag ska vara där!

Bild från min nya animerade film. Fula dockor o värdelösa bilder (mitt hemska mörka rum) Men ja ska i alla fall göra en hel film o se hur det blir! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0