Dessa rubriker..

 Äntligen fredag. Äntligen hemma.. :D
 Blev ingen kyrka denna kväll.. efter många diskussioner igår kom ja o syrran fram till att vi skulle dit. Om hon ångrade sig skulle de ringa till jobbet vid halv fem då ja skulle till tåget. (Har ju ingen mobil)
 Men jag gick redan tjugo över. Fick en känsla av att syrran ångrat mig. Och jag var säker på att de ringde nu när jag var borta. Jag skulle ovetandes åka till kyrkan och... näe..
 Skulle detta ske kunde väl syrran vara så vänlig att åka till älgarås. Kliva på bussen och stoppa mig att kliva av.
 Till min komiska förtjusning hände just detta.
 Utanför hyreshusen stod en blond tjej med svart jacka o den karatäristiska näsan... Xp
 
 Hemma.. inget nyttigt gjort. Kollade bilder med mamma o syrran. kollade youtube. Åt middag. Sjöng lite. Vi såg en urusel film. "Lovepotion #9" Sandra Bullock! Se inte den gott folk! Se INTE den.. så¨himla ovärd o snurrig. ;)

 De andra har lagt sig eller är påväg. Utom pappa då som inte är hemma från kyrkan är... klcokan är elva.. kanske ska lägga mig jag med. Är trött. Efter alla dessa tidiga mornar. Sena kvällar och hårda arbetsdagar. Så sover jag inte så länge i morgon (Lär jag göra i vilket fall)

Så god natt på er! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0