Ge mig jullov... NU!

 Jag e så trött på allt o alla. Vill bara ha jullov. Men nej för skolverket, eller vem ja nu ska fisa i ansiktet på, har satt två extra skoldagar innan julen istället för två nästa år! SKIIIIIIIIT
 jag har ingen lust att åka hem för att städa skolan, prata praktik, säga hej då, äta en bulle, se nån värdelös film, lyssna på samma gamla julåtar av den lite halvdana kören. Nej tack!
 Känner mest för att bara skolka. men eftersom mamma tvingade mig att skicka sms till min lärare o fråga om ja fick strunta i de sista skoldagarna. (då ja måste betala hela resan nu) så sa min lärare nej. FÖR  VI SKA STÄDA!
Nu känns det bara pinsamt att skolka då. När hon vet att jag inte vill vara där...
 Men jag kan städa nästa. År jag kan städa istället för att hålla på med projektarbetet. Städning kan bli mitt projektarbete.

 PISS

 Osså fick vi besök på morgonen och det första han gjorde var att fråga varför jag hade så mycket finnar.
 "MEN FÖRLÅT FÖR ATT JAG BOR HÄR, DET ÄR MORGON OCH JAG INTE ORKAR SMINKA MIG HELA TIDEN! FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR SÅ FUL!"

 God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0