Glad med maskara på kinderna!

 Underbart slut på dagen! Har gjort en header till Cici. Får se om hon använder den XP haha. o sedan satt ja o skratta med henne. Att dra upp gamla historier om cici som mardrömsbarn e underbart roligt. O ja e trött. Då hamnar ja i ett märkligt skämtläge o sitter o skrattar åt mina egna storys.
 Var länge sedan nu. Skönt när det är vid internet i alla fall. Så pinsamt när ma ska berätta nåt o så kan man inte hjålla sig för skratt... brukar hända i farfars närvaro ibland. Och när ja praoade på dagen minns ja det nåt så våldsamt. Kunde ju inte ens prata med sonja utan att skratta lite för mig själv först. 

 Men det är skönt att skratta. Händer för sällana tt någon får mig att skratta så jag gråter. Händer det är det av mina egna skämt. För att andra skrattar åt. Är det bra eller dåligt?
 
 Saknar mina vänner. Så seriöst på praktikplatsen. vist skojas det. Men ja känner mig inte hemma och vilken intressant riktning detta blogginlägg fick!!! XP

 Har fikat. Funderar på att ta en snabb prommis i kylan. Burr.. för att somna nu strax!
 Eller så lägger ja mig direkt. Har funkat nu det sista. Ja e ändå så trött eftersom ja jobbar så hårt o länge! XP

God natt :D

Kommentarer
Postat av: Cici

Haha! Härligthärligt! :D Men tror du skrattade mer än mig, jag klarade mig utan maskara på kinderna. ;)

2009-12-03 @ 18:54:15
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0