glad o ensam...

 Jag känner som både och på samma gång.
 Det är torsdag kväll. Jag måste duscha o diska. tamar sitter på tvn och försöker slå jacki chang med sina sylvasa klor. Hon e så vacker. men självklart har ja inget batteri i kameran.
 
 Hatar praktiken då ja känner mig ensam hela tiden. Har ingen att umgås med. Mindre än vanligt i alla fall
 Vanliga skoldagar har ja ju vänner i skolan men nu... Nu är de bara tre veckor av... att få tiden att gå.
 På jobbet har ja inga särskilda vänner. Visst kan ja prata med dem. men inte som. "Åh vet ni vad som hände i morse." Eller. "Haha vad ful du e!" ( det sista var i brist på saker man kan säga!)
 Känner mig särskilt ensam när ja läser på olika bloggar o bilddagböcker hur olika vänner hittar på saker med varandra... Varför bor det ingen kul typ granne med mig!!!!???? 

 Nej men hur som helst. fick ringa mamma idag. Bara för att få prata med någon. Ville ju berätta för någon om min körlektion också... suuuuuuuck...

 Den gick hur som helst bra. I fall någon läser detta. XD Min lärare drog liknelser om körningen med öl o pubbar hela tiden. O skrattade sedan ijäl sig efter som det ska ju absolut inte ha nåt med varandra att göra. haha
 Efter ett tag kom hon på.. "Jag tänker på öl bara för att din norrländska dialekt bryter fram ibland. Norlands guld du vet. Ja gillar den reklamen. den är rolgi!" XP haha OFTA. vet inte om ja ska ta det som en komplimang eller nåt annat. Få folk att tänka på öl tss tss. Men kul att nån hör min dialekt.
 Det var det första hon frågade idag. Om ja verkligen ursprunligen kom från Töreboda..

 Fattar inte. Hur kan nån höra det. De enda skillanderna är väl. "Sju" "Vart o vars" Nu kom ja int på nå mer. haha..

 Men själva körningen gick jättebra... Körde upp till Råda och tränade på start o broms i upp o nedförsbacke. Gick väl rätt bra. Men samtidigt inte så bra. haha... ja blir så stressad i lärarens närvaro.
 Sen träna vi att rivstarta, sladda runt lite.
 
 Sen fick ja köra första gången i mitt liv ordentligt i stadstrafik... i rusnigstid.. o mörker. Spännande om nåt. Var nästan säker ja skulle köra på nån jöns utan reflex. Nu förstår ja varför det är viktigt med reflex. Haha XP

 Oj vad ja skriver. Men ja har trist o känner mig ensam. funderar nästan på att låta bloggen vara lite. Är väl ändå ingen som läser den. XP
 Jag sitter här som en tönt o skriver om mitt högst ointressanta liv. Ja gör samma sak varje dag. Har inget kul att prata om...

 I morgon ska ja i alla fall få träffa väninnorna. Ska bli underbart kul. Har saknat dem oväntat mycket. ja menar.. ofta.
 Vi ska se på idolfinalen o äta hemgjord pizza. Ja har handlat grönsaker o ska dela med mig av min äckliga ost haha ;P
 Nåt att se fram emot.

 Fick by the way lära mig kassan idag. Hann int ta nå kunde pga körlektionen. Men ska försöka göra det idag.

 Nu ska ja inte fylla detta otroooooligt långa inlägg mer. haha

 god natt! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0