God morgon!

 Söndag.. varför går helgen så vansinnigt snabbt... söndag.. suck. Jag vill inte till Lidköping. Jag vill inte praktisera mer! Orkar inte!!! Haha.. sicka problem..
 
 Sitter o lyssnar på hurtful av Erik Hassle o kollar på alla hans tusen olika videor. Man undrar ju.. Men av någon udda anlednign tycker jag han e otroligt snygg haha. nästan så han slår Ben Barnes o Rupert nånting.. Han får bli mina nya pojkvän!
 
 Föräldrarna är på gudstjänst så de e umgänge med syrran som gäller. Alltid lika trevligt att få prata med en sådan smart människa haha XP Blir inte så mycket umgänge nu när man praktiserar. jag är ju inte precis kompis med dem. Saknar att ha ordentligt kul med någon på veckorna!

 Tamar har gjort en fin fångst idag. En stor mus eller nåt. Kanske en sork.. vet inte riktigt.
 Hon brukar ju alltid komma o visa upp sina fångster för mig. I alla fall de små. men med denna var hon rädd att jag skulle ta den så hon sprang iväg med den när ja kom haha. Hennes middag för idag. Hon e så söt. Mattes lilla duktiga jägare.. ;)

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0