Jullov! :D <3

 Äntligen.. äntligen. Glömdes kläderna o pengarna i Lidköping.. men ska inte gräma mig för det.
 Sitter nu framför min egna dator som jag tagit med hem... ;P Spännande o se om det går fortare här.

 I mitt knä sitter.... inte Tamar utan Socker. Lizens söta lilla kattunge. Han har gått runt o skrikit. Ropade på honom och han la sig tillrätta.
 Tamar är arg och rädd. Hon har gömt sig bakom soffan. Går runt lite ibland och kollar vr han är.

 Oj nu kom hon. Socker har tagit hennes matte. Tamar fräser.... (Så hon älskar mig lite o blir lite sotis. Underbart!)

 Socker gosade lite extra med mig innan han hoppade ner för tt hälsa. Men icke. Tamar morrar hårt..
 Hoppas de kan bli vänner. Socker ska sova här en natt då Lizen är borta. Jag vill kunna skaffa fler katter i framtiden men om Tamar ska hata alla andra katter såhär.
 Hon är rädd. Inom Tamars coola svarta kropp gömmer sig en liten vit kattunge haha. Till och med för en liten töntkattunge som socker.

 De sitter och kollar på varandra nu. Tamar under sängen och Socker vid min fot. jag säg då det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0