Lidköping..

 Känns som varannat blogginlägg har rubriken. Lidköping. åker jag jämt hit? Gör jag det? haha XP
 HAde stängt av värmen helt o hållet igen över helgen. underbart. 14 grader varmt när ja kom hit. Sitter o huttrar. Nej inte så mycket. Men ska nog inte lägga mig framför tvn än. Måste hålla igång.
 Värmer den mariekli (stavning) ja fick av mina romska vänner. :) Tänkte spara den till lunch nån dag framöver. Men då ja inte hade nåt i matväg här hemma o var hungrig fick ja ta den. Var inte sugen på fylld paprika :P
  Underbart gott.. :D 
 
 Har varit en vecka som bara susat förbi. Har inte gjort mycket.. Inte vad jag kan minnas. Bara suttit hemma. Börjat på en ny painttecknad musikvideo haha. Försöker satsa denna gång o göra den vältecknad o ha flera nyabilder. Får se hur det går. Började tröttna idag så ja återanvände bilder illa XP
 
 Tamar har fått nå fel i öronen. I Lördags kliade det nå våldsamt. Hin böjde det bakåt, tvättade det o kliade så hon skrek av smärta. Försökte sätta en strumpa på henne bakfot så hon inte kunde klia sönder örat om de var nå sår. Men de fick ja inte. Hon blev vanisnnig. Somnade i alla fall tillsut. ja kollade nätet. Hon har trolien öroninflammation... Illa.. ska ringa veterinären i morogn. Det har inte varit lika illa idag. Hon har det bakåtlutat ibland o hon är inte lika pigg på att bli struken över öronen..

 Hoppas ja slipper göra ett besök hos veterinären. utan att ja bara får medecinen till det hela. Om det är det så måste ja tvätta ur örat så det blir tomt på irriterande vax o sedan spruta i medicinen. Kul att se fram emot. Hon kommer hata mig.
 Men hur mycket hon än hatar mig för alla saker ja måste göra med henne hatar hon veterinären mer haha.
 Minns när han skulle tvätta hennes varande sår efter sterilisationen. hon blev galen! Rev honom nå våldsamt så han var tvungen att släppa sen sprang hon upp för mig  O gömde sig bakom mitt huvud i nacken XP
 När ja tvättade henne blev hon mer bara arg. Men hon ville bara loss Inte försöka döda mig.
 Ett kärlekstecken kanske haha eller tillit vad vet jag. Får mig i alla fall att känna mig älskad.

 Nej nu ska ja inte babbla mer.. ska äta min mat o sen göra mig i ordning för sängen. Få upp värmen i huset XP

 God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0