Lunchbreak!

 Finns de nå skönare. Det är så skönt att få slippa jobba o gå hem en timme uuuuunderbart.
 förra platsen ja var på, i stockholm. Där fikade ja ju där. Det var också skönt. Fast eftersom det inte fanns nå o göra så kändes inte rasterna lika speciella!
 Benen värker, huvudet sackar efter...

 Sprang och handlade idag också o då minskade den njutbara delen våldsamt mycket. Det är redan dags att gå igen. Börjar om 7 minuter. Det tar 7 minuter att gå typ...
 Men snart e de ju fikarast. Inte lika kul. Då sitter man tillsammans i de lilla rummet o surplar kaffe, te för min del.
 De pratar. Kommer de en kund måste någon/några gå. Blir jag ensam med någon blir det genast tyst o läskigt. Eller skulle kunna ta det om inte personen framför mig satt o suckade o sa ja med indrag hela tiden. verkligen kämpade för att hitta nåt att säga.
 Jag är inte så socialt framåt. Inte heller de. O de skiljer ju i ålder så vi har inte samma saker att prata om. eller samma vänner.
 Har pratat om mitt projektarbete, om programmet Ullared i tre olika samtal haha.. Ullared e då väldigt vad de kommer upp!
 
 Nej ska inte komma försent.
 Planteringsdag idag så ja traskar runt och kollar efter tomma krukor att fylla. Hoppas inte den andra floristen har jobbat ijäl sig så det är tomt på arbete. Min handledare har nog lucnh nu!
 Hoppades ja skulle få ta hand om nå begravnin också. Men chefen tog alla. Typiskt. Inte gjorde hon särskilt snyggt heller haha.. inte enligt min mening. Paralellt i toppen och radialt i botten. Man undrar ju!

 NEJ! Måste bajsa också! Så nu får ja skärpa mig o överge tangentbordet!

 HAde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0