Måndag...

 Finns det nån hårdare dag. Kom i säng igår runt ett... o gick upp halv nio. Hann till och med äta frukost på den halvtimmen fast ja tänkte skita i det. Kom 5 minuter för sent. men men..

 När klockan var halv fyra fick ja sms från min körskolelärare som frågade vars ja var. "SKIT" Sprang till chefen o sa att ja var tuvngen att dra. Sprang hela vägen och hann i ganska god tid. Men pinsamt...
 Jag blir så trött på mig själv. Tyckte inte det kändes som det gick bra heller. När hon satt o tjatade om att ta körkort så kände ja hela tiden. Vad sysslar ja med. HUr stor e chansen att ja får körkort. Ja slösar bara massa pengar.

 Jobber gick också kasst. Stod lite i kassan o de kunder som kom lyckades ja inte med. De hade för svåra ärenden eller så blev ja nervös av chefens närvaro.
 Gjorde masa begravningsarr. Kul.. men självklart gick det åt skogen också. Gjorde bara fel idag. TöntPetra skulle man kunna säga.

 Ååååh.. funderar på att lägga mig i tid i natt. Känner mig bara trött på allt. Vill inte jobba mer. Vill bara hem. 
 
(By the way...jag skrämmer mig. haha i morse gick ja o snackade med en låtsaspolare. O ja levde mig in i de så våldsamt att det blev svårt att släppa det när ja kom fram till jobbet. Det finns ingen där!!!! Jag bor ju själv för allt i världen)

 god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0