morgon...

 Underbar morgon. Vaknade av att Tamar öppnat dörren. måste MÅSTE lära henne stänga dörra efter sig.
 Gick upp och i spegeln såg jag mig som fulare än någonsin. Haha. Mitt hår var kladdigt o sletet. Finnarna hade nått ännu en nivå på kinden. Säger någon nåt om mina finnar idag tar ja på mig en slöja. Inte ska väl omvärlden behöva stå ut med mitt fula ansikte. Det finns roligare saker att prata om. (Jag blir så irriterad. Visst ja gillar dem inte. Men ja kan ignorerar dem och ta dem om resten av omvärlden håller käft!)
 Jag har ju klöst mig på näsan då ja sminkade mig med mina trasiga floristnaglar. Skit. Som om det inte redan var trashigt i ansiktet. Haha. Det där strecket på näsan är rent av skrattretande. XD Haha.. så typiskt att klösa sig mitt på näsan.

 Nej vad jag behöver är en dush o lite smink.. så ordnar sig allt... Mina lockar har trasslat till sig så det går inte att borsta. Kanske ska dusha utan att borsta så¨får ja lite dreads.. det var ett tag sen! :D

 Maria, mamma syster var på blixtvisit. oväntat.. haha.. O nu e Erik här. besöket avlöser verkligen varandra. underbart när ja känner mig som en pizza i ansiktet.
 NEJ ska inte klaga. Det är en underbar lördag. En ledig dag att njuta av! aaaah

Sommaren.. då var ja inte så finnig. VAD GÖR JAG FÖR FEL?

 Kram och god morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0