Mys med brudarna.

 Undebart skoj var det att få träffa underbara Elin och Alida. :D Får bjuda hit folk oftare. Jag kan ju inte räkna med att folk spontant kommer hit haha XP
 Alida kom kissenödig, ledsen o frusen runt en timme försent pga tåget. Snön orsakar ju så mycket skit. Elin kom till mitt jobb tio i sex. Så ja stressade till en sorgbukett och fick sluta redan vid sex. Ovanligt. Brukar få gå för sent jämt. Men inte idag! :D
 Vi åt smörgås. Gott. Men lite dyrt... o det gick åt mycket. Har inte mycket mat kvar till i morgon haha :P Eller nästa vecka. Men det lever ja med d¨ja fått sånt fint besök! ;)
 Alida hade köpt med sig lite fika... o vi såg på bonde söker fru och pratade. Mycket trevligt ;)

 Nu e klockan tio över elva o Alida har lämnat huset som sista person :D Dags för mig att lägga mig då kanske. Borde packa också. Städa gjorde jag ju igår så det behövs inte. Skönt ;) Kanske ska diska lite men det hinner ja i morgon på lunchen...

 Har kollat lite halvdant på simpsons movie. Haha. Alida satt vid datorn. 2000-talets ungdomar XP 

 I mrogon e de sista dagen. Chefen bad om mitt nummer idag men jag hann inte ge eftersom det stressiga avslutet. Får komma ihåg det i morgon! Tänk om ja får lite jobb! Eller så blir ja bara inringningsperson! Men ett steg mot vuxenlivet! :D)
 Har fått en flisa i fingret. Alida försökte få ut den. Varet sprutade, smärtan grinade illa men icke. Den e kvar. Kan inte ens skriva med fingre. AJ!
 
 DAgs att sova. Tamar andas redan tungt i sängen! Ska bli skönt att komma hem i morgon. Hem till min älskade syster som gett mig en Berfilm..Haha

 

alidas lilla konstverk! Me like haha XP

God natt! :D


Kommentarer
Postat av: alida

de va mys! :) tack! haha loooove that picture! ;)

2009-12-17 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0