onsdag...



 Ännu en skön jullovsdag passerad. Fortsatte med mitt nya serieprojekt. Skrev story och började rita lite på karaktärerna haha. Får se när själva seriritandet kommer igång. E ju så fruktansvärt jobbigt :P
 Men kul att rita karaktärerna. :D
 
 Just nu sitter halva familjen och några vänner och kollar på dum dummare. De skrattar nå våldsamt. Ja e inte så förtjust i den filmen. äcklig pinsam humor nej tack. Så ja har ritat lite. Vet inte vad jag ska göra.. finns ingen plats för mig i vilket fall som helst. 
 
 I morgon e de nyår. Känns inte så superkul... själva firandet alltså. Kunde varit bättre om man säger så. Men ja ska inte ta ut nåt i förväg. Kanske blir det mycket trevligt. :P
 
 Idag såg jag att de skottade isen och borrade upp vatten på den. Så i morgon lär den vara fin! :D Skoj. Men nu när de gjort så mycket kommer väl hela slätte vara där. Massa tuffa hockeykillar haha. Då e de på nå sätt inte lika kul att spela bandy/hockey... XP

En av huvudkaraktärerna i serien--->


God afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0