Party...

 Ja inte trodde ja denna dag skulle sluta på en fest.

 Vid klockan sex begav vi oss till familjen Aliji. Jag hängde med mest för att inte sitta hemma och kanske skulle man få träffa nå vänner.
 När vi kom dit satt alla vid bordet och jag kom ihåg att min svåger sagt något om en fest. Så han var inte där. inte hans bröder heller. 
 Ulrika smsade och var plötsligt alldeles röd i ansiktet.
"Vad hände?" frågade jag.
"Vet inte" Förstår fortfarande inte om Ulrika inte förstod vad ja menade. Men snart dök Ismet upp och efter ett tag sa han.

"Vill du roligt?"

 Snart var vi på en fest i ett litet sovrum. Typ 7 svettiga snubbar stod o dansade på det lilla utrymme som fanns mellan sängarna. Födelsedagsbarnet var genomblött av svett o de var som att stiga in i en fuktig atmorsfär.
 Vi dansade lite. Ja kände mig mest töntig. Kan inte dansa.
 Festen fortsatte ut i vardagsrummet. Nån sorts lek där man skulle dansa i par för alla andra drogs igång. Jag fasade men hamnade snart i en het dans med syrran till candyman. (Det må ja säga) Sen tog liksom leken slut o alla dansade tillsammans.
 Flera somalier dök upp och alla drog i mig. (I alla fall 2) Har aldrig dansat så mycket märkliga danser. Försökte in i det längsta undvika dem men.. vad gör man när man är snyggast haha XP

 Hemma igen o nu ska ja mamma o syrran avnjuta nån film med risalamalta. Mums.
 Jag luktar rök. Precis som det ska vara efter ett besök i hyreshusen! XP

 God natt :D

Kommentarer
Postat av: Din snygge kusin!

Förstår att de inte ä lätt å va snyggast.. Men nån måste ju vara de;) Haha :b

2009-12-26 @ 00:07:43
Postat av: Anonym

Hur ja än funderar kan ja inte räkna ut vem av mina kusiner som är den snygga? XP

2009-12-26 @ 00:22:48
Postat av: Anonym

Hur ja än funderar kan ja inte räkna ut vem av mina kusiner som är den snygga? XP

2009-12-26 @ 00:23:39
Postat av: din snyggaste kompis ;)

kan du räkna ut vem ja e då?? :)

en ledtråd...

puss på rumpan!! ;)

2009-12-26 @ 12:12:09
Postat av: pertan

Uj alldeles för enkelt.. hm eller. Puss på rumpan borde vara Alida!!! XP

Fast Elin smittas ju av Alidas influenser. Men mitt slutgiltliga svar blir Alida! ;P haha

2009-12-26 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0