Tisdag..

 Klockan är halv åtta. Jag gick upp sju idag.
man undrar ju varför. Men det är skönt att ha tid på sig.
 Jag har duschat, ätit majsgröt (haha) och sitter nu här redo att dra.
 
 Idag var det visst planteringar som gällde fick jag veta igår. Måndag-snittt Tisdag-planteringar Onsdag-kransar o julbinderi Torsdag-nytt snitt fredag-sälja haha typ! ;P
 Vi pratade om kassan igår. Jag ska komma in i stämningen. känna mig säker och sen ska ja väl typ sälja. Känns bra.
 Tyckte det var lite lustigt att chefens mamma var där och hjälpte till. Hon var trevlig. :D
 
 SMinkade mig till nån corpus bride igår. vet inte vem det är. men det var från nån film tror jag. Kollade på youtube. Mycket nöje. Finns ju massa små kreativa männisor där som lägger ut kurser. Inte för att klursen intresserar. Samma sak hela tiden. Stor pensel liten pensel, rouge ögonskugga foundation blabla. Jag har inte så mycket bra penslar och smink. inget ljud heller så ja stör mig på deras rörande munnar.. XP
 Men man får massa idéer att prova.
 Denna gick dock inte så bra. :P

 Nej nu ska jag inte förströ mer tid här. KLockan är fem över halv. ja måste gå på toa. Det bubblar. (Släkt med pappa eller vad) XD haha
 
 Jag skiter i veterinären-. Det var låst de få gånger jag kunde gå förbi. Och jag har ingen mobil att ringa han med. Bättre att de
andra två tar över helt och hållet!
 
 God morgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0