Godissugen...

 Ja e godissugen hela hela tiden. Men ja ska hålla mig. Kanske får köpa en gång i veckan.. haha. Vi har ju det så sällan hemma i Slätte under helgen så.. då kan ja ha mitt snask på veckan Xp

 Kom på stora problem idag med mitt körkort. När ska ja hinna plugga till teorin. Göra pärmarna på körskolan. Gick förbi idag. Men då var det slut på lappar att skriva svaren på och ja hade inget block med mig. Så otroligt löjligt problem. Jag fyllde i en dubbellektion till och gick igen. För att ha gjort nåt.
 Kom hem och pluggade i boken.
 Men allvarligt. Jag jobbar till sex. Skolan stänger vid fyra eller nåt?!?! hehehe.. de där pärmarna lär aldrig bli gjorda. jag hoppas jag kan få gå tidigare från jobbet två gånger i veckan. En för att köra o en för att plugga. Annars kommer detta töntkort aldrig tas.
 Ja tror ja kommer få det. Hon sa förra gången jag var där att jag fick gå för fritidssysslor som fotboll osv. Körkortet är väl en fritidssyssla på hög nivå haha XP

 Jaja.. de löser sig..
 
 Godissugen... kanske idag är en bra dag att snaska på. mitt i veckan liksom haha.. MEn orkar ja traska ut i mörkret till en affär. (Inte den dyra tack) för att köpa lite löjligt snask...? Hm.. frågan det. Kan ju baka gott stekpannebröd istället och njuta av till te...
 Ja så får det bli. Nyttigare.. (eller är det det? vitt bröd?)

 Haha

 kramkram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0