Tröksöndag...

 Börja bra... med dramat. Det gick rätt bra att öva. Hoppas det ska bli bra då vi ska visa upp det i alla fall. Det måste bli bra. Alla kom ihåg sina roller och den nya kvinnan klarade sin roll lika bra som någon annan.
 Möjligt att syrran var lite trött efter att öva så mycket på sin roll. Hoppas hon får en adrenalinkick till själva dramat.
 Osså drabbades som alla av svimattacker.. haha.. ja kände varenda gång ja skulle få människans hjärta att slå att det snurrade i huvudet. Sedan plötsligt ramlar Ulrika ihop i min famn o säger att hon håller på o svimma. Då säger också Viktor att det svartnar framför ögonen (om ja inte missförstod) haha..
 Men trots detta var det mycket trevligt.. men sen började trökigheterna.

 Hem, packa, äta, resa tillbaka till älgarås... Kuuuul..
 Där skulle päronen till "azerbajdzjan-familjen" och syrran tog chansen att mysa med min svåger XP Kuuuul.
Jag valde att hänga med päronen. För i båda grupperna skulle ja känna mig som en felande länk men.. kanske kaaaanske skulle ja kunna vara med i prater eller kanske umgås med ungdomarna i familjen.
 Men icke. Pappa drog fram massa bibelord o de andra läste dem på Azeriska. Jätte bra för dem. men ja fatta inget. Ja satt där o lyssnade på det märkliga språk som egetnligen inte låter som nåt ja hört tidigare. Man fattar inget!!! haha...

 Tillslut började i alla fall samtalskvällen  församlingen. kuuuul.
 Jag finner inget nöje i att sitta med där. Ja säger inget. Vissa i församlingen tar sån våldsam plats och släpper inte fram någon annan. Jag känner mig inte trygg heller att prata om nåt i en sån stor grupp. I alla fall inte när det inte är nåt ja brinner för..
 Men visst tänker ja också på saker...

 Nu har ja ätit i min lägenhet.. ska strax duscha och träna lite.. Måste träna ryggen. Får ont där vid minsta ansträgning. Förstår inte...

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0