En dag att härda ut...

 O hur svårt kan det vara? OUTGRUNDLIGT SVÅRT! För att vara ärlig.
Jag vill inte jag vill inte jag vill inte!!! (För mina tankar till livet är underbart)
 En dag. En enda skoldag kvar på veckan som ja varit så fruktansvärt sjuk på... En...
Men det är inte vilken dag som helst. Det är ingen dag fylld med tid för mig att göra de uppgifter ja missat tid till. Eller fylld med lustfyllda ämnen. NEJ. Det är en fredag.
 Rörlig bild... inga vänner... ingen berättar vad ja missat.... vi ska jobba i grupp nu... med dokumentär. Ja döööör. av tristess.
 Religion... tja det går väl an. MEn vi har nån lärling där.. o han kan verkligen inte konsten att undervisa haha XP tyvärr.
 Kultur och stilhistoria... ehm?
 Arbetsmiljö o säkerhet.. vad är meningen med ämnet?

Nej.. den enda anledningen ja ser att gå till skolan nu är att inte missa mer av rörlig bild. För ja älskar trots allt ämnet o det det är till för. Plus att vi ska ta ett klassfoto vi skulle tatt för 2 år sen. Vill inte vara skyldig till att försena det mer. :S

 KLASSFOTO också. Ja ser ut som.. ja... SJUK o finnig o allmänt oinspirerad till att vara vacker. Tur att det bara är mindre än ett år man ska behöva stå ut med fotot på väggen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0