Nödig..

 Jag längtar efter toaletten. Efter den där stunden. Efter ensamheten. Ett hemligt liv bakom en dörr som går att stänga och som saknar hål.
  ARGH! Men icke. Det srpinger nå snubbar fram o tillbaka ut o in. De är i duschrummet, bastun, toan, trädgården, garaget, korridoren, utanför mitt fönster. VAD VILL NI MIG! Även hyresvärden. JA vet inte om de e de som ska fixa toadörren. Men ja har mina aningar på att det inte är det. De gör nå i garaget. Men det spelar ingen roll. ja sätter mig inte på toan utan att veta att ja snabbt kan bli klar när de springer gubbar fram o tillbaka!
 Det ordnar sig det ordnar sig... (ja hann in en snabbis när ja hörde att de borrade. Då tog ja mod till mig o de var nog de mest nervösa toabesöket nånsin XP Men min mage är galen. Ja pallar inte mycket längre till!!!)

 

 


Vitklädda man utanför mitt fönster... FÖRSVINN!


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Stackars, stackars dig. Fick du med en sladd? Vilket mysigt fönster du har :-)



God natt

2009-09-14 @ 23:12:30
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Bibsan

Har du spolat ner dig vännen ;-)

2009-09-15 @ 21:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0