Sjuuuuk..

 Plötsligt.. ett två tre. blev ja sjuk! :( Illa.
 När ja skulle lägga mig kände ja svårigheten att svälja o när ja vaknade på morgonen var det hemskt. Mina halsmandlar var gigantiska.
 Vi fick besök av familjen Aliji o plötsligt kände ja mig väldigt varm. Funderade på om ja busat våldsamt med Sony.. skojade med syrran att ja nog hade feber o svininfluensan o hon kände på mig. Jag var varm. Tog temp. O visst. Ja hade feber. yeey.. Snart kom huvudvärken o ja blev trött. O irriterad på att pappa bjöd besöket på middag. skulle aj någonsin få vila.  (Nu ska nu inte tro att ja inte gillar besöket. De gick över när ja fick lite mat i mig... o ja älskar dem väldigt XD)
 De e fortfarnade kvar. Ja har blivit lite osidosatt vid datorn. Som vanligt haha. Pappa spelar fotboll med Sony där ute. Ulrika är med ISmet på sitt rum. Mamma äter med resten Xp Sånt e livet. :P
 dagen har gått fort förbi. Ja hoppas på lite mys ikväll. Kanske bli bastu vid sjön. Får se om ja gör det med tanke på min förkylning. Men ja hoppas vi ser lite film också o har allmänt fredagsmys en lördagafton :D

 kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du orkade mysa :-)

Kram

2009-09-26 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0