USCH för gubbar!

 Nu e ja trött! Trött på att ha takläggarna här. Eller vad de är. idag målade de!
 Väcker mig på morgonen med att stöka utanför mitt fönster. Eller använda min toa..
 Det är just det sista som får mig att bli tokig.
 Min toa.. min toa är äcklig.
 Det är som att gå till skolans toa. Eller en allmän toa på en station. Den är ääääcklig!
 För det första är min matta jordig. Den är grå.. o full med löv. Förståeligt. De traskar runt i gräset med arbetsskor o sedan in på min toa. Men de kan väl flytta på mattan då eller torka av skorna!
 Mattan kunde ja stå ut med. Men toan.. usch! Toan är hemsk!!! HEMSK!
 Förut lämnade de alltid ringen uppe.. de har de slutat med. De har väl äntligen insett att det bara bor en tjej här. Så det är jag glad över. ja slipper ta i toasitsen som de rört med sin äckliga händer som de precis innan har rört vid...
 Hur som helst. Själva toaan är brun.. spolar de? Eller har de våldsamma mängder färgämnen i pisset.
 Dagen till ära lyfte ja på toasistsen för att kolla läget. usch usch usch. Den var alldeles brun o det till och med rann nåt nerför den! VAd!!! Jag kan bara tänka mig det värsta. Men hur pissar de egentligen. Jag pallade inte och rengjorde skiten. Så nu är den fin. men ja antar att det bara tar två dagar innan den ser ut så igen.
 Min handduk är brun.. Tur att ja har två. Fast ja tror inte de tvättar händerna. Bara när de ska göra tvåan!
 Så mitt dörrhandtag e ju också hyperäckligt!!!

Haha nej ska inte snacka mera skit om dem längre. De e väl klara någon gång. ja e väl helt enkelt inte vad vid att leva med grisiga män! Men de säger jag! OM jag någonsin gifter mig så får min man inte bli en grisig GUBBE! Då e de slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0