Nervositet.... :S

 God morgon!
 Börjar tjugo i tolv idag. me like. Men att första lektionen är småföretagande.. Me don't like.
 Slog mig även att jag kanske har prov. Läraren kom in i tisdags i frågade vilka de var som inte gjort det. ja minns inte att ja gjort nåt prov. Även om ja var med på den uppgift vi fick efter provet?
 Om ja har privet nu kommer de gå åt skogen. JAg har inte läst på nåt alls. Har helt enkelt skitit i det ämnet. Men nu slog de mig att ja måste ju få godkänt för att få ett gymnasiebetyg. Usch..
 Jag har aldrig varit nervös för ett prov eller ens brytt mig. Jag har så lätt för allt att jag brukar klara mig... till och med med råge. Men nu känns de inte bra alls. JAg minns inget alls från vad vi läst om. Har ju varit borta en månad... :O O känns som ja missat en hel del torsdagar. JAg vet inte vad provet handlar om.
 Klockan e tio över så de e strax dags att gå till skolan. Kunde ju gått tidigare o läst på men provet slog mig just nu. Jaja de e väl dags att ja får betala för min slappa inställning till skolan... suck...

 Ute är det nästan tjugo grader varmt. Kan bero på att solen skiner på min mätare också men..10 grader räck ju också gott och väl för att de ska vara njutbart. Jag tänk då inte ta vinterjackan. Haha.. Går hellre o fryser lite. De ser inte ut att blåsa heller så. En fin dag idag! :D 
 Har lovat Tamar att idag gå ut med henne. De förtjänar hon. Hon e så duktig o go. Men hon vill ut. Det glömmer hon inte att påminna mig om haha..

 Dags att kila... ;/
 Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0