God natt!

 Var en sväng till Älgarås på kvällen. Med papper till en vän och för att hälsa på några andra vänner. Var trevligt. Kvällen flöt förbi. Och av någon konstig anledning gillar jag det nu för tiden. Men det är väl för att jag inte har nåt att komma fram till eller bli av med. Just nu e de bara. Arbetslös... slappt o skönt....

 Nu e de natt och jag är oväntat trött. Förstår inte varför. Sov ju till tolv i morse. Men jag är nästan jämt trött. haha
 Jag måste försöka komma upp lite normalare tid i morgon. Vända lite på dygnet. Eller i alla fall göra något. Jag får inte vara trött både på kvällen och morgonen. Då e de illa!!!!
 Men det är äckligt varmt nu så jag har ingen lust att lägga mig. Vet att i morgon kommer ja vakna som en blöt fläck och det är  Ä C K L I G T!!!

 Har aldrig nåt att skriva här längre. För de känns som mitt liv e en stor och ointressant lögn haha :P Ja kanske skulle släppa bloggen ett tag. Tills ja får lite ordning på det....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0