Morgondagen... en dag jag inte ser fram emot!

 Hemma igen.. efter en trevlig bön i Älgarås! :D Var mycket folk idag. Det gillas... :)

 NU ska ja ladda mentalt för att i morgon komma upp runt tjugo i sju. haha Galet. MEn jag behöver bilen. Fick nyss reda på att mamma ska till Göteborg och tar bilen dit. Pappa tar andra bilen till Töreboda station. Så jag får skjutsa honom för att kunna behålla bilen över dagen. Jag ljublar inte!!!
 Men jag behöver den. Runt två går inga bussar... (o de e inte kul att sitta i Töreboda) Och jag ska köpa blommor. Vilket inte heller e kul att bära på en buss. De kommer ju döden dö?!
 Usch ser inte fram emot morgondagen... vill inte träffa coachen. Vill inte gå upp klockan tjugo i sex. Vill inte handla blommor... Syrran ska i alla fall med.. tror jag!? Hon hade också nå ärende i Töreboda. Men näe. De gör inte saken bättre. Ja måste fortfarande gå upp klockan sju. Träffa coachen o handla blommor!!!!

 Ska ja behöva lägga mig tidigt också? Ska jag? Petra Sundqvist lyckas slänga mig i säng i vettig tid? Nej. tror jag satsar på att be en bön ställa flera klockor i olika hörn av rummet och strunta i att gå på toa ikväll. Då booooorde jag komma upp även om ja sitter upp en stund! ;)

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0