Dagar som inte läggs på minnet!

 Vilken dag...
 Den har sannerligen krupit fram. Jag har med andra ord inte gjort nåt idag. Sitter faktikst fortfarande i pyamas.
 
 Har umgåtts med mamma lite kanske. Sett lite på datorn med henne. Allehanda klipp, bilder och serier...
 På nåt sätt är ju klockan åtta nu. Men kanske inte så konstigt med tanke på att jag gick upp så sent.
 I morgon blir det andra bullar.
 Bandet som håller på och spelar in i pappas studio kommer tio! Så jag vill vara uppe innan dess. Finns ju som sagt var inget värre än att bli tagen mitt i frukosten av främmande människor. 
 Ska också försöka ta mig till Orhan. Med bil. Eftersom vår fantastiska kommun inte vill ha bussar på helgen XP haha

 Dags för te!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0