En dag i det glada Mariestad!

 Jag är trött...
 Klockan är snart två och jag har sannerligen varit aktiv idag. Sånt gillas....

 Fick sovmorgon till hela klockan tio. Och det var hårt att gå upp... Men jag gjorde't och hann städa innan Orhan hann komma. Vi gick ner på isen och prövade våra skridskotalanger. Gick sådär. Isen var knögglig och skör. Och snöig!!!
 Snabb lunch och dusch och avfärd till Mariestad för shopping och bowling.
 Gillar att storhandla. Mat alltså. För en månad. Jag blir nervös av att tänka eftersom Orhan inte skriver handlingslistor. Men man kan som spontanhandla. Tänka att kanske vi blir sugna på det någon gång. Det besvärliga är ju att det inte finns oändligt med pengar i två arbetssökandes liv.
 
 Hungern tog tag i våra magar och vi for till McDonalds. Minns inte när jag var där senast. Och gott är det inte. Men jag föreslog det. För våra slantar (Orhans) Skulle räcka till bowling också!
 Tack och lov fick vi rabatt där. Av den snälla mannen som lät oss bowla trots att lokalen strax var bokad. 
 Efter att Orhan spenderat 10 minuter på att välja skor kom vi igång.
 Och jag vann!!! 4 serier. Den första gick dåligt för mig. Men sen.. sen slog jag strike efter strike. (I min drömvärld)
  
 Dagen avslutades hos Orhan med film och godis. Tamar följde med. Mysigt.
 Förutom att hon smet ut på kvällen och vi fick jaga henne i tjugo minuter. TÖNTKATT!

 Det var min spännande dag i snabba och ointressanta drag.
 Fattar inte varför jag inte tog med kameran någon stans?! XD

 God natt!
 I brist på bilder tog jag denna intressanta från innan vi var var ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0