En dag i Mariestad...

Uäääh vilken dag.
 Jag var trött och besviken på livet när jag kom hem. Vet inte varför. Det var som stressat hela tiden. (Besviken på livet e väl o ta i. Men den där känslan. "Uäääh")
 Klockan tolv bar det av. Orhan följde med för att julhandla och några andra asylsökande följde med att för att shoppa mat.
 Det var trevligt. Tog ut mitt paket. Lämnade in en ny blankett för att få pengar. Råkade skriva september och november istället för november och december på den förra. Så fick tillbaka den med att ja skrivit fel. Töntigt!

 Arbetsförmedlingen gick oväntat fort. Vi såg en deckare om uppförande. Hur man ska bete sig vid service. Intressant och lite löjligt att få ihop det med en mordgåta haha...
 Sökte jobb och så var det sista gången med jobbklubben. Nu måste jag hitta en praktikplats innan den 27 annars får ja jobbcoach igen. Som hjälper mig... suck och blä...

 Plockade upp alla mina vänner som var utspridda över Mariestad och handlade lite mat själv.
 Orhan och jag hungrade. Så när de andra var upptagna på Lidl sprang jag och Orhan på Coop och köpte grillade kycklingdelar. mmm.. galna var vi. Slukade bitarna på 2 minuter! Och sedan satt vi länge utanför netto och luktade på benen. GALET gott var det. Men allt e väl GALET gott när man är hungrig!

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0