hemresa snart

 Natten kan inte ta slut fort nog.
 Ja drömmer mardrömmar om att vänta på flygplatsen i flera timmar.
 Hur ska jag överleva flygturen. Det är så långt.
 Vad ska jag göra i bilen hem???
 Hur ska jag få ut väskorna ur bilen fort nog!?!?!
 O hur ska ja lyckas köra lagligt till Älgarås.
 Hur ska jag fort komma till Orhan. HUR????

 Det är vad jag tänker på nu. Så när Ulrika frågar.
 "Längtar du hem?"
"JA!"
"Kommer du inte sakna något?"
"Eeeh.." Ja ville svara ja dig syster älskade. Men det gick inte.
"Du tänker bara på Orhan."
"Ja.. jag längtar efter han så mycket. Jag vill bara hem till han!!!"
"Ja!"

 På nått sätt har ja ju alltid tillgång till syrran. Det är bara ibland. Ibland dyker saknaden upp. Saknaden av en bästa vän!!! :D

kram


Hej då Barcelona!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0