Jobb jobb jobb

Det är omöjligt. Jag har sökt. Inget jobb jag egentligen är gjord för. Eller vill pyssla med.. haha vissa jobb kanske e smått intressanta.

Lidl, vedprodution, mysterieshopper,  anonym ålderskontrollant, gatugrill... Bara ge mig nåt. Nåt litet tramsigt...

 Floristjobb kommer de lite fler av faktiskt. Men i stockholm! O alltid skriver de så fint. Arbetserfarenhet. Minst 3 år.
 Klart de kan skriva så. För det är säkert 50 florister på varje butik. Som skickar brev och ringer. Bara välja och vraka.

 Och dumma arbetsförmedlingen ger mig aldrig någon paus. Bara krav krav krav. Kanske det är bra. Jag skulle säkert bli för lat annars. Men jag blir trött. Känner mig bara dålig som inte hittar nåt!!!
 Plötsligt finns det tusen lärarjobb. Mängder av snickarjobb! Tusentals assistentjobb. Jag vet inte om ja skulle våga bli assistent.
 Varför oh varför läste jag inte till franskalärare???

 VARS E MITT FLORISTJOBB!!!!????

 Åååh vad ja saknar att röra vid en blomma!


Kommentarer
Postat av: Natta

Hej Hej Hej! Jag tänkte bara säga att jag jobbar som assistent och det är inte så jobbigt bara ifall man måste göra några lyft! Och det är faktiskt roligt för man får hitta på så mycket olika grejor gratis! hihi Jag lider med dig att det inte finns några jobba! Hoppas du hittar något snart! Men jag tycker att du ska jobba med blommor eftersom att det är det du vill och eftersom du är så himla bra på det! hihi Ha det bäst gullet! Pusspuss

2010-12-14 @ 15:58:06
URL: http://nathalietvilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa på gumman!! du hittar det perfekta jobbet tillslut :) håller med natta, fortsätt leta floristjobb :D ha det bäst <3

2010-12-15 @ 12:40:02
URL: http://elingranaths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0