Jul!

Julen 2010...tja den kanske går till minnet.
 Redan klockan nio starta den enligt familjen Sundqvist gammla traditioner. Hemska saker. Jag gick upp och väckte Orhan som sov i studion. Höll på att somna där igen. En frestande säng,....

 Gröten åts och jag städade och packade. Tillsammans med Orhan som städade mitt rum pedantiskt. Ser ett problem och nåt bra i hans nogranget. För framtiden. Irritationsämne. ¨På mig som e lat. Bra att hemmet blir ordentligt rent...

 god mat med vänner. Och sedan mys i soffan. Allihopa. evangeliet. Musik. Resten av julen var seg för mig.
 Mamma prata med Ulrika. Orhan och pappa såg en predikan som ja missat mer än halva av då ja hjälpt i köket istället.
 
 Kvällen/natten avslutades hos Orhan. Ett sorgligt farväl av mina kära. Tamar och Orhan. Fick lämna Tamar där. Känns märkligt hur mycket ja saknar min katt. Om ja får erkänna det grät ja lite i bilen bort från Tamar. haha.... Orhan påstod att ja såg ut att sakna Tamar mer än honom. Det vet jag inte. Skulle aldrig erkänna det heller! haha
 Orhan och jag bytte julklappar... Ja fick finfina skor. Nya högklackade. ;)
 Orhan fick bland annat en julgran av papp som man hällde nån vätska nedanför så började det växa grönt lull på den. SÅg ut som.. mögel? haha. XD

 Vi såg up och åt kyckling. Så var den natten över... Skulle upp vid åtta så...

kram
(Kommer bilder senare. På bilddagboken eller här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0