Middagar...

En dag hemma. Det händer inte ofta. Inte utan att Orhan är här. Men idag så.
 Denna dag har jag använt till städning. Än så länge. Vaknade så sent så dagen har gått fort. Klockan ett ungefär. Tamar låg vid mina fötter och sov tungt. Hon går alltid och lägger sig om jag fortfarande sover när hon ätiti frukost. Hon sitter i fönstret lite och kommer sedan och lägger sig hos mig igen.
 Hon är så söt. Jag har nog blivit mer kär i henne på sistone av nåon anledning.
 
 Har dammsugit hela huset och städat där jag gjort blomsterarrangemangen. Även mitt rum fick sig en omgång. Blev genomsvett så avslutade det hela med en dusch.
 Nu sitter jag och småpratar med mamma. Om middag. Vad vi ska hitta på.
 Tycker inte det är kul att laga mat så. Jag vill planera. Fundera. Vara ensam. Då är det kul.

 Som i höstas. Jag gick upp på morgonen. Städade lite. Planerade middag. Roade mig och började med middagen astidigt. La ner tid på den.
 Hos Orhan är det också kul. Särskilt om han inte är hemma haha. Planera. Laga mat själv. Man vet vad som finns...
 Men inte såhär. Inte en trött mor som frågar nån timme innan vi ska äta om vad vi ska äta!

 Får se vad kvällen bjuder på. Om jag kan stjäla bilen. Eller om jag stannar hemma och sitter i soffan med mor... ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0