Nattankar...

 Är trött. Skulle sova tidigt idag men kom på att jag inte läst bloggar på ett tag så de blev inget med det. Slog mig nu att jag inte skickat mail till arbetsförmedlingen heller. Suck. Ingen sömn än då...

 I morgon tror jag vi ska fara upp på berget bakom staden. Eller om vi skulle ner till medeltidsdelen. Jag känner mig mest trött. Trött på Barcelona.. Längtar hem till Orhan. Det är galet. Jag är för första gången i mitt liv utomlands med min familj. Träffar min syster för första gången på 4 månader. O jag sitter och längtar efter Orhan. Som jag träffar varenda dag nästan!!! 
 
 Visst är det trevligt att titta på saker. Men så stort fan är jag inte. På resor brukar jag vara den som sitter på hotellrummet och myser. Jag gillar inte städer. Gillar inte att hela tiden göra saker. Gillar inte att vandra. Jämt!!!
 Jag är allvarligt talat nöjd nu...

 Känner på mig att på fredag kommer jag sitta som på nålar hela dagen tills jag står hemma hos Orhy! Minns när ja skulle hem från Lycksele. Resan var evighetslång. För lång!
 Men nu. Först med Ulrika till station. Vänta där. Tills mitt plan kommer. Flyga i 3 timmar.. Åka bil 3 timmar.. 
  Får försöka sova lite natten innan så jag inte har kraft att längta hem... haha

 Nej nu måste ja sova...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0