Orhan och jag!

  I morse dog jag. Behöver verkligen ta en sovmorgon snart.
 Jag satt uppe halva natten för att få klar en msuikvideo ja tänkte göra till orhan på våra 4månadersdag... hehe.
 Det intressanta var att Orhan tänkt samma tanke och när jag väl satt där oss honom på morgonen visade han mig en också.
 Inte helt klar.
 Vi skrattade gott. Min failade. Så båda får visa sina en annan dag. Vad kom denna töntiga videotanke ifrån?



 Orhan e alltid lika söt när han är trött och det var han idag. När jag kom dit stod han i hallen. Nyuppstigen, tyst, pyamas, oroad blick! haha
  Det blev mycket film idag. Både Orhan och jag vacklade runt som i en dimma. Pga sena nätter hehe... Såg film hela morgonen innan vi tog ett ryck och städade. Jag fick diska. IGEN. Trots den överenskommelse Orhan och jag gjort. Jag lagar mat. Han diskar. Förutom vid sjukdom och födelsedagar.
 Men stackars lilla gubben lyckades riva sitt finger på rivhjärnet. Så jag diskade. Han sopade.



Många löjliga bilder fick avsluta dagen... :D
kram


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ni är så söta <3

2010-12-09 @ 23:48:51
Postat av: Anonym

åå ni är så söta ihop :D hoppas allt är bra med dig <3

2010-12-10 @ 07:59:58
URL: http://elingranaths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0