Pizza..

Sitter bredvid en stor pizza och har lite svårt att motstå. Även om den luktar falukorv. (vilket jag har lite svårt för. Men man tager vad man haver.) MEn jag ska vänta på Orhan.
Den är i alla fall inte klar än så kan inte bara hugga in. Ugnen är varm och redo...
Har målat lite idag. Diskat. Duschat. Vilat. GJort potatisbullar. Ja jag har varit hos ORhan. Men Orhan har inte varit hemma. Så de har känts som att leva själv. Ensam. Ensam i en lägenhet. I love it!
Men nu vill jag att han ska komma hem. Så vi kan äta. Ska bli spännande att se vad han tycker om min pizza. Hans mor är riktigt duktig på att göra pizza så.. om ja kommer upp i samma klass. Det är frågan det.
Bön ikväll. Sen ska jag hem och göra blomsterarrangemang till de gamla i församlingen. Och till pastorn. LAgom kul. Tykcer inte om att plantera. Tycker inte om att vara konservativ. Jag menar. Nu när man äntligen får skapa med blommor. Då vill man ju leva ut sina vildaste fantasier haha.
Men jag har bett att få göra arrangemanger till altaret nu under julen. Med snitt. Då.. då ska jag hitta på nåt!!!
Orhan.. var är du!!!???
Har stulit denna adorabla bild från Orhan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0