Sovmorgon!

 God morgon världen.
 Här sitter jag framför datorn iklädd långkalsonger och tjocktröja. Mysigt. Har inte ätit frukost än. För jag gick upp klockan ett. Och hatar att äta frukost när det är folk i köket som pysslar med eftermiddagsysslor.
 Men jag pallrar väl mig snart dit för att äta en sen lunch...

 Vet inte varför jag sov så länge. Kanske för att jag varit trött hela veckan. Detta var. Återhämtningen.
 Gick och la mig rätt sent också. Runt två... Så jag har nästan sovit 12 timmar nu. Imponerande.

 Har inga planer för dagen. Inga alls. Känner mest bara för att.... Ingenting. Gillar inte att vara hemma. Jag hamnar med all säkerthet framför datorn. Läser lite kanske.
 Äter godis.

 Jag kanske skulle ta och försöka klara det där spöket på tomb raider haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0