Töreboda

 Töreboda.. En underbar liten håla.
Satt där från tio till ett. Ganska trevligt ändå. Var ju i gott sällskap. Hade ett litet ärende till stan och resten av tiden satt jag med Orhan. Han fixade med datorn.
 Förstod aldrig riktigt vad han gjorde. Vi hämtade en film. (Dorian Gray) och spelade cubecrasher. Ja råkade visa mina bästa trix o är nu rädd att Orhan ska slå mig! :O

 Väl hemma åt vi gammal lasagn och tittade på film. (Jag gillade Dorian gray. Min typ av sagofilm XP haha. Inte Orhans tydligen) Spelade mer töntiga spel på datorn och hade allmänt trevligt.
 Dagen gick i alla fall fort. Galet.
 Vars tar tiden vägen?

 I morgon ska jag nog ta det lite lugnt hemma. Inte åka så tidigt. Är ju våran 4 månaders-dag i morgon också! ;) Vet inte vad vi ska hitta på för att fira det!?

Måste ner på den nyskottade isen också. Och dansa isdans med Orhan! ;) O spela bandy! :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0