Trött, ledsen och IRRITERAD!

Plötsligt drabbades jag av djupt vemod... eller nåt. haha
Stod och jobbade med blomsterarrangemangen. Var trött. Ville sluta. Vill göra det en annan dag. Men det kan jag inte. För de ska vara klara i morgon. Och jag vill till Orhan. Måste måla på en tavla där också!!!
Kan ju åka senare. Men då lär jag säkert inte få träffa min datorfixarman nåt alls!!!
Hela internet strejkade för mig. Och jag vet inte varför det tog mig så hårt. Att just min msn inte vill funka. Att facebook inte funka. Att bloggsidan var förstörd och jag inte hitta logga in. Jag vet inte varför.
Möjligt att jag har ett stort beroende. hehehe
Och mitt i allt detta började jag önska att jag hade en vän. VAR ÄR MIN KOMPIS? Min flickvän som jag kan snacka skit med??? Som jag spontant kan dra till Örebro med!!!
En stor irritation kom över mig. Jag känner skarpt för att söka jobb i hela sverige och dra med mig Orhan till den struntort som vill ha mig. Haninge, Gällivare, Mullsjö. Vad som helst!!! (Om Orhan vill förståss haha) Eller varför inte Österrike!???
För här har jag ju verkligen misslyckats på kompisfronten!!!
Starta om på nytt... Vilket inte heller kommer gå. För jag är dömd till att vara blyg. Dålig på att skaffa vänner. Tråkig och lat!
AAASCH! Jag behöver en kopp te. Och att Ulrika kommer hem! ;D
(Bilderna är på de 2 sorters blomsterarrangemang jag gör!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0