Trött....

  Var trött idag. När väckarklockan ringde funderade jag skarpt på att skippa Orhan och sova. Sova länge.
 Men vad ska jag göra hemma? Sitta i soffan och fundera på vad livet vill mig? Trängas i köket? Nej tack!
 Jag kämpade upp åkte dit. (Med Tamar)
 Orhan var mer död än levande när jag kom. (Både sover för lite?) Han ville sova. Det fick han. Trots att jag inte längre var trött.
 Men snart sov jag ändå tungt. Minns som i en dröm hur någon ringde Orhan. Hur ORhan gick på toa. Och aldrig kom tillbaka.
 Vaknade när Orhan plötsligt kom tillbaka. Iklädd jacka. Iskall! Han hade lämnat ett meddelande på klockan. Som ja aldrig orkat se.
 Klockan var elva... XD
 
 Idag var det städdag. Kändes bra att få göra något och jag la i min själ i de uppgifter jag fick/tog. Jag städade toan flitigt. In i minsta detalj. De detaljer Orhan missat under sin tid där. (Skulle jag tro med tanke på hur rena de detaljerna blev efter att ja varit där)
 Jag diskade och rengjorde ugnen som en dåre. (För röken ur den sved ur ögonen. I alla fall för veka mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0