Trött dag!

"Min fot är ganska stor. Nej den är inte så stor... Titta vad röd den är!"
 Ett av orhans djupa meddelande under dagen.
 Både Orhan och jag var otroooooligt trötta idag. Jag har aldrig varit med om nåt liknande. Jag kom dit. I vanlig order. Kände inget speciellt. Men när vi väl satt där på hans säng. Orkade ingen upp igen.
 Hela dagen har varit filmer. Bludder. Trams och skratt.
 Jag somnade i alla fall en halvtimme när Orhan övergav mig för ännu ett dataproblem att fixa haha... Så jag var nog piggare än Orhan på slutet som nästan var irriterad och yttrade smarta saker som meningen ovan.

 Även om dagen var full med skratt måste ja komma i säng i tid i natt.. kväll!
 Så ja orkar med i livet. I morgon åker jag också dit. Som vanligt. Det är mitt liv. Då ska jag försöka göra nå potatisbullar. (Inte svenska) Som Orhan önskat i en evighet. Jag kan inte göra det. Jag vet inte hur man gör det.
 Han däremot. HAN har hört hur man gör. Men tycker inte det räcker. Jag som inte hört. Bara sett resultatet. (och jag tycker inte om det) Jag ska göra det.
 Men jag är ju smart... ;)
 Blir spännande... hahaha
kram


En vacker morgonbild från bussen utanför Älgarås! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0