Medeltidsstaden.

 Vaknade lika surt som igår. Vet inte vad problemet är haha :P

 Vi promenerade iväg mot medeltidsdelen av staden. Ja går alltid fem steg före och märkte inte att familjen svängde av in i en butik. Det var droppen. Jag satte mig på en bänk och tjura. Jag hatar att söndagspromenera runt... Man ska gå dit man vill.. for som bara den!
 Jag gick 10 meter bakom dem hela tiden tills vi kom till casa ... nånting.. ett av Gaudis hus. MAmma och jag fotade.. o var vänner igen haha.. JA ÄR SÅ MESIG!

 Vi vimsade bort oss. Kom till nåt torg... plaza braieirs nånting.. (har inte kartan här så namnen är borta) Ja förstod att vi var där. Mamma läste kartan.. XD
 Tja promenaden var rätt trevlig. Vi såg människor i märkliga dräkter. Vissa såg ut som statyer andra monster eller blommor.
 Allt var frid och fröjd tills vi blev hungriga. Hör som alltid till att vi börjar leta restaurang när vi är hungriga. Och alla grälar.
 Jag kunde tänka mig vad som helst och var sur för att familjen krångla.
 Mamma ville äta nåt litet om vi skulle äta på kvällen middag och blev irriterad på att vi kom med dåliga förslag.
 Pappa kunde tänka sig pizza. Eller att äta middag redan nu kanske.
 Ulrika ville inte äta tapas längre då hon tyckte jag var för anti!!!

 Slutade med en smörgås var på en smörgåsbar utanför katedralen. Den var inte god. (tyckte jag)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0