Catalansk mat!

 Sista middagen.. Catalonska specialiteer. Mycket intressant...
 Eftersom det var en catalonsk restaurang förstod Ulrika inte allt på menyn. Pappa tog fisk. Ulrika tog kyckling. Jag tog nåt kött. Mamma tog fisk.
 Och jag fick sannerligen kött. Det var lamm förstod jag efteråt. Fick ett helt paket. Ett halvkilo lamm??? haha Till och med för mycket för en köttflicka som jag!

 Men det smakade bra. Mycket mustigt. Mustig tomatsås. Det enda som inte var gott i min mat var de 5 små potatisbitarna jag hittade under såsen. Potatis kokt i soppa. Det är. Äckligt!
 Pappa  var däremot missnöjd. Han hade beställt fisk. Men gav den till Ulrika som inte heller var nöjd med sin kyckling. haha.
 Kycklingen smakade inget alls enligt pappa. Trots att han öste på vinäger, salt och olja.


 Ser ni min köttbit! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0