Håret igen...

 
Semestern i norr och vid havet har inte bara bränt min hud. Utan också blekt mitt hår. Med råge. Tror de mesta har hänt nu under semesterveckan just. Jag tycker det är fult! Utväxt och oranget.. haha Så nu e frågan. Ska jag prova nå nytt. Kanske bleka fler slingor. har ju en slinga som tyvärr inte syns så bra på den högra bilden... Eller ska jag gå tillbaka till rött.
 Känner för att prova nå nytt samtidigt som ja gillar mitt röda hår o vill ha tillbaka det. Känns kanske dumt att testa nå nytt nu när håret redan är katastrofkort haha.. Kort o slingat? hmm :P E de lyckat?
 
 Jag o mitt hår. Hur många gånger har jag inte frågat om det. Men ja gillar att få lite stöd o synviklar haha :p
kram god natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0