Balmakeup!


 Näe.. hur ska man göra egentligen. Hur ska man sminka sig o se ut på balen ;P
 Provade idag och det blev bara fail haha... Och håret. Ja vill att någon annan ska göra min frisyr... eller i alla fall att jag hade ett syskon eller en moder med mycket bra smink. Mitt e så dåligt. Ögonskuggorna har inget pigment... ja vill ha nån form av foundation eller puder. Men har inte råd. O ja vill känna mig vacker. O ja tror de mesta ligger i hyn!!!
 För ja kan inte ha så mycket färg på ögonen. ja har så tunga tråkiga ögonlock. Så lägger ja nåt där ser jag trött ut. Übertrött. (eller så lyckas ja inte ta kort)
 Kollade på internet på roliga makeupbilder o hittade en där hon hade lite blommor målade under ögat med eyelinern. Coolt tänkte ja o tog fram vattenfärgerna (eftersom den eyeliner ja har e torr o en penna e svår att måla med)

 MEN näe. ja kan inte ha tunga blommor under mitt stackars öga. För då ser ja sur ut. O Läppstift kan ja inte heller ha för mina läppar e ojämna o ser... surare ut än möjligt haha XP


 Nej frågan är.. är det någon som vill hjälpa mig med någon kul frisyr! Alltså göra!!! För ja kan inte sånt. O nån som har nån bild på nåt kul smink som funkar till en tönt med tunga ögonlock!?
Och... någon som har någon ljus foundation att dela med sig en klick av :P haha Eller puder..
Vore kul med lite hjälp för det vore kul att få vara lite vacker någon gång!!! :D
kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade vän, du ÄR vacker o du målar dig ofta jätteläckert o det dina ögonlock är inte alls så tunga så att inte dina ögon syns!!!

Du liknar en kusin på tumme-ner-bilden!! haha

2010-06-02 @ 23:28:19
Postat av: Anna

Förresten - den frisyren var läcker!

2010-06-02 @ 23:33:43
Postat av: Faster ;)

SOM jag skulle velat va där o smikat dej o fixat din frilla till en riktig dröm :) haha... Har ju fått öva lite på Cicci.. :)

Vore så kanonroligt!! O smink skulle jag tagit med mej.. MEN, Du kommer bli den finaste hur du än gör :) Kramis Bananis <3

2010-06-03 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0