Brum brum...

 Dagen har på nått märkligt sätt bar glidit förbi. Trots att ja inte gjort överdrivet mycket.
 Runt fyra tog jag dock ett dopp. Tänkte inte bada utan skulle bara hänga där och vara trevlig. Men frestelsen var för stor. Lämnade över min mobil o tog ett dopp! :D Mycket skönt. Är fortfarande blöt då ja inte orkat byta bh haha :P

 Ja hoppas det ska hända något ikväll. Är sugen på att ta en runda med bil. Haha o tydligen får jag. För jag skulle fråga en fråga och innan jag han ställa den var svaret. ok du får ta den. Om du gör det på vägen.
 Jag skulle inte fråga om bilen men nu när ja får låna den.. så hehe kanske det! ;)
 
 I morgon ska jag till arbetsförmedlingen. Jag har bestämt mig. tänkte att jag skulle göra det i morse om jag orkade. Annars idag. Och visst. Jag gick upp i tid så ja hade hunnit men. ja ides inte. Det kändse som sagt var inte bra.
 Men i morgon. För det går ju fort. Det är enkelt. Lyfta på en telefon. Säga nåt och få en tid framför en webakamera. Det är bara ytterst löjligt och pinsamt. Prata med en främmande typ i webkamera?!?! O ringa först? Ja som inte gillar att ringa haha :P 
 
 Nu ska ja nörda lite här o se om nåt händer. Om de blir en biltur!
kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var väl typiskt att jag misstog mig. Men det blev ju bra i slutändan och ärendet blev gjort för dina trötta gamla föräldrar...

2010-06-23 @ 21:20:23
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0