God natt! :D

 Efter gospelkvällen-look...

Så var denna lyckliga dag slut. Jag är trött. Har ju bara sovit en halvtimme eller nåt. En kvart kanske. Minns inte att ja sov nå i natt haha Men samtidigt rädd för att lägga mig. Vill inte praktisera. Vill inte ligga o inte kunna sova. Sån e jag!. Kvällspigg.
 Nej det blir nog bra i morgon. Farfar skjutsar mig. Med cykeln. För ja vill ju kunna ta mig hem o äta lunch hemma. 
 Sen drar ju farföräldrarna iväg så ja får lägenheten för mig själv. Kan kanske vara skönt att komma hem till ett lugnt place. Men kanske trist också nu när ja kämpat mig upp till viss del för att träffa släkten.
 Men ja har ju fler släktingar nästgårds :P
Nej ska lägga mig nu. O läsa lite. Finna lite ro o frid inför morgndagen! :D

 Lycka till Petra. Lycka till att jag kommer rätt tid att jag trivs att ja får göra nå vettiga saker. Lycka till med magnesiumbristen haha XP

God natt :D

Kommentarer
Postat av: alida och elin

hejsan hoppsan snygging!!

guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va vi saknar dig :)

de kommer bli svin skoj på praktiken, bara du har rätt inställning ;)

har typ precis fått internett så nu kommer vi nog förhoppningsvis blogga varje dag.. :)

krama dig själv från oss! :) puss på rumpan!

2010-03-21 @ 23:50:16
URL: http://projectbackpackers.blogg.se/
Postat av: Fantomen

Haha. Fick inte ihop det först. - När jag läste snabbt tolkade jag det som att farfar hade kört dig bak på sin cykel...

2010-03-22 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0