Äsch...

 "Aaah vars har jag lagt Tamar!" Vet inte hur många gånger den tanken slog mig mellan tåget och mitt rum... Men ja har lämnat henne hemma. Kom på på eftermiddagen att ja var ju tvungen att be päronen ta hand om henne eftersom ja är i Göteborg hela veckan. Tur ja kom på det haha.. Annars hade ja fått smäre panik nu. (Fast de hade ju gått att lösa)
 Känns tomt utan min älskling.. Mycket tomt. Men nu är jag här. Det är kallt, hockey på tv. Visserligen en match mellan sverige och kanada som skulle kunna vara intressant om ja orkade bry mig. Kollade på jakten på julia istället o programmet blir bara sämre o sämre i mina ögon. Det är som pinsamt. Likadant varje gång eller? Fast sången var bättre denna gången haha :P

 Nu är det nära sm. Men de känns bättre nu. Hela familjen lyckönskade mig och det kändes inte farligt. Inget ont i magen inte. Bara.. ja jag ska tävla nu. Men ja fick inte komma hem om jag inte vann skiten haha :P
 Fast frågan är ju om ja ska åka hem alls över helgen. Kommer hem fredag på lördag är det bonnarunda o den slutar ju på söndag morgon nästan. Skulle kunna ta en dagstripp hem. Men är det värt det? Lång resa?!?! 
 Vet inte riktigt hur det blir med bonnarundan. Våran busschaufför gick ju o bröt armen så vi saknar en sådan. Buss också kanske. Jag är oerhört oinsatt. För lite intresse från min sida. Men visst skulle det vara trevligt men ja ser bara massa pengar o massa dötid i Lidköping haha XP

 Har druckit mitt te... suttit klart vid datorn o ska kanske gå till duschen. Känner mig härligt kladdig i ansiktet. Haha för mycket lotion i morse? Plus att ja gillar duschrummet och duschen. Det är nog det enda ja gillar med den här lägenheten. Skulle kunna bo där..  
 Hittade den här intressanta bilden också.. Minns inte från när?!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0