Dagen för dagen D

Sitter och skrattar åt de svar ja fick på min färgförfrågan. Har precis helt olika svar haha XD

 Aaaah det är iskallt här inne. JAg undrar om min hyresvärd kniper av värmen när han tycker man inte behöver den längre. Men han bor i en varm ombonad villa. ja bor i ett ombyggt förråd!!! Där väggen till garaget är alldeles fuktig av kyla, där fönstret drar och. Ja det är kallt!!!
 Men bara o härda ut! Ja har elementet på högsta värme o de e iskallt. Så de e väl helt enkelt avstängt. Suck o blä. Kanske ska basta?

 Har tränat sm idag och jobbat med lite annat. Inte mycket sm.. Har börjat tappa stinget o träna. Träna samma sak flera gånger är oerhört trist vill ja säga.. Det är inte som att träna höjdhopp eller ishcokey (vilket mina lärare brukar jämföra binderitävlingar med). För de består av flera olika träningsmoment. men att sätta ihop nåt slita upp det o sätta ihop det igen det är. TRIST och enformigt!
 
 Men i morgon e de dags. Verkligen dags. INte för att tävla men för att åka dit. Ingen återvändo haha :P
 Alla växter är snittade. NEJ SKIT. Nu slog det mig ja har glömt att snitta upp skelettbladen. DE står fortfarande i kruka! (se där fick ni vara med om ett kritiskt ögonblick för en sm-deltagare) 
 Allt är hur som helst packat o i morgon ska vi väl bara... hm vet inte vad vi ska göra. Blommorna är vissna o ja har tappat lusten men ja antar att vi ska försöka sätta ihop nån sorts dekoration! :P
 Sedan efter tre bär det av mot Göteborg och mässan! För att vara med på inledningen. Vet inte så mycket om den. Vi har inte fått nåt. MEn ja vet att Kitty Jutbring ska vara konferensier och hm Timo Raisinen skulle vara där med! :D
 Men kanske kommer ja höras av mer under veckan då Karro har bärbar dator o ja mobilt bredband. Får se om de blir av! ;D

 Nu ska här diskas och städas lite. Här ser ut som en svinstia.! :P Kram


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: jadu, jag märker att jag har mkt att lära xD fast ibland kan sådant man hört flera gånger vara bra att höra igen xD

fast jag har faktiskt också hört att apokryferna inte riktigt är något som riktigt hör hemma i bibeln eller vad jag ska säga. Men, men :P

2010-05-17 @ 20:02:02
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0